Lähdin nyt toteuttamaan pitkäaikaista haavettani, blogin pitoa. Mulla on aiemmin ollut vähän sellainen olo, että blogin pitämisestä tulee jossain vaiheessa rasite ja sitten se jää, joskus teininä oon meinaan blogannut ja se on sen parin kerran jälkeen jäänyt. Syykin on nykyisin selvä, oon pelännyt että joku tuttu tulee, lukee ja tuomitsee. Oon nyt päässyt siitä yli ja vaikka tuttuja tuliskin lukemaan, en usko että maailma kaatuu.

Mun ajatus bloggaamisesta on lähinnä se, että kirjottelen tänne niitä asioita joista mä haluan kirjoittaa, jotta vaan saan purettua sen ajatuksen tai fiiliksen jostakin, niin hyvässä kuin pahassakin. Oli se sitten kirja-arvostelu, olutarvostelu, leffan lyttääminen tai resepti. Tai vaikka ihan vaan kannanotto johonkin uutisissa tai keskusteluissa pyörineeseen asiaan. Ei ehkä kaikkein tieteellisintä ja syvääluotaavinta tekstiä, mutta just mua joka joskus saattaa olla vaikka mitä. Uskoisimpa, että ainakin vaihtelevaa päivitystä on luvassa. Kiinnostuksen kohteita on enemmän kun laki sallii ja oon nyt täällä katsomassa kuinka monesta asiasta ja kiinnostuksesta on pidemmäksi aikaa seuraa.

- Coquelicot -